سربازی کیو


عشق فقط دابل اس

خدایااسمانت متری چندزمینت دیگربوی زندگی نمی دهد

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

سلام کیورونگاکنید عکسای سربازی وبازگشت سربازیشه

 



نظرات شما عزیزان:

Amirsaeed
ساعت16:01---9 فروردين 1392
تو نميخواد کارى کنى من يه نويسنده واست ميسازم که بايد تا بعد از تعطيلات صبر کنى بعدش من رمز عبور و نام کاربرى رو بهت ميدم.
سوال ديگه اى داشتى بپرس تو نتم.


Amirsaeed
ساعت15:55---9 فروردين 1392
تو نميخواد کارى انجام بدى من واست يه نويسنده ميسازم بعدش نام کاربرى و رمز عبور و اينجور چيزا رو بهت ميگم فقط بايد تا بعد از تعطيلات صبر کنى باشه ؟
سوالى ديگه اى داشتى تو نتم بپرس.


Amirsaeed
ساعت15:38---9 فروردين 1392
دقيقا زدى تو هدف

من وبو جديدو ساختم .به غير از من يه دختر ديگه هم نويسندس

وب هم درباره کره اى هاس اگه قبول ميکنى بهم بگو تا نويسنده شيم.
پاسخ: باش حالاچی کاربایدبکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌هآ: <-TagName->
♥ جمعه 9 فروردين 1392برچسب:, ♥ 14:45 بـ ه قـلمـ ساراکریمی ♥



طراح : صـ♥ـدفــ